יום הולדת עם קרקס לוקו - קרקס ישראלי

יום הולדת עם קרקס לוקו

אלון קרקס לוקו

יום הולדת קרקסי:
יום הולדת קרקסי הוא מוצלח במיוחד,בשל היותו שילוב מנצח בין מופע מרשים ומבדר והפעלה קרקס אקטיבית וצבעונית של הילדים בכלי הלהטוטנות השונים. תוכנית יום ההולדת היא מושקעת ומוקפדת ברמת התכנים כמו גם ברמה הטכנית המוצגת והתוצאה היא יום הולדת קרקסי ,צבעוני,לא שיגרתי המלא בכיף, אתגר וצחוק!!

תוכנית יום ההולדת:
תוכנית יום הולדת נפתחת במופע קרקס מבדר,ייחודי ,וירטואוזי שלא מן העולם הזה.
במופע אלמנטים מרהיבים הכוללים: להטוטים מורכבים עם חרבות וכדורים,קפיצה דרך חישוק אש,הקטע המפורסם עם מיטת המסמרים,איזון ארבעה כסאות על האף,להטוטי צלחות סיניות ועוד תרגילים מאתגרים ומרשימים.
כל הקטעים במופע משולבים בהומור וליצנות מודרנית,באינטראקציה מתמדת עם קהל הילדים ,שמשתלבים בחלקים מן המופע. המופע מוגש בצורה משעשעת וידידותית לילדים. ילד יום ההולדת זוכה להתייחסות מיוחדת ,ולוקח גם הוא חלק במופע,כשהוא הופך להיות לוליין הלבוש בגדי קרקס ויחדיו נעשה להטוטים מסובכים. אורכו של המופע הוא כ 40 דקות של צחוק, הנאה והרבה כיף!
סדנת קרקס:
לאחר המופע הילדים יקבלו הסברים והדגמות בצורה אינטראקטיבית ומשעשעת על כלי הלהטוטנות השונים,כשמיד לאחר מכן הם יתנסו בכלי הקרקס השונים בעצמם.
הילדים מקבלים :צלחות סיניות, דיאבולו, מקל פרח,סטף,כדורים,אלות קרקס,מקל סרט,חישוקים…
מתחילים במשחקים השונים כשאנו נעבור בין הילדים, נעזור, נכוון ונאתגר. פעילות זו מלאת חיים, צבעונית ואקטיבית ומשלבת שיתוף פעולה,דימיון ומשחק. הערך המוסף מלבד להנאה הגדולה והכיף הוא שיפור הקורדינציה והריכוז. אין לתאר את האושר והסיפוק של הילדים . כל הילדים מוצאים עצמם נסחפים אחר החוויה בשל המגוון הרחב של ציוד הקרקס, הכיף, האתגר ושיתוף הפעולה בין הילדים . אורכה של ההפעלה הוא כ 20 דקות.

לאחר סדנת הקרקס , נמשיך להפסקת אוכל, לאחריה טקס יום הולדת הכולל: הדלקת נרות, ברכות, עוגה וטקס הרמה על כסא.

לסיום:
. נקנח במופע להטוטי אש מרהיב, הילדים נפעמים ונלהבים למראה הלהבות במגוון הכלים השונים: לפידי אש,מניפות אש, בליעת אש,מוט זיקוקים, קסדת האש,קפיצה דרך חישוק אש …

ליום ההולדת אגיע עם מערכת הגברה מקצועית, מחצלות לילדים,עמדת קרקס יפה ,מעוצבת,צבעונית ועמוסה בציוד להטוטנות. כל הקטעים מלווים במוזיקה קרקסית עליזה וקלילה , הפעילות מתאימה לילדים החל מגיל ארבע. אורכה של כל תוכנית יום ההולדת כשעתיים. קרקס לוקו אחראי על כל תפעול יום ההולדת ברמת הבידור ,תוכן וניהול הזמן. אתם אחראים על אוכל, עוגה והפתעות .אני יכול לומר בביטחון מלא כי יום הולדת קרקסי עם קרקס לוקו הוא איכותי, לא שיגרתי וישאיר את הילדים כמו גם המבוגרים צוחקים, מרוגשים ונלהבים .

כל הפעילויות של קרקס לוקו מבוטחות בביטוח צד ג’ למופעים והפעלות קרקס .

זמן המופע: שעתיים

אלון קרקס לוקו

מפרט טכני

הגברה:יש הגברה, ערוך לכל שטח עם חשמל או בלי חשמל.