פסטיבל קרקס מודיעין 2013 - קרקס ישראלי

פסטיבל קרקס מודיעין 2013

בחול המועד סוכות בתאריכים 22-23-24.9 יתקיים פסטיבל הקרקס הבינלאומי במודיעין זו השנה השנייה.

בפסטיבל מופיעים עשרות אמנים ולהקות – בעיקר מהארץ וגם קצת שמגיעים במיוחד מחו"ל – וניתן יהיה לראות בו מופעים מעולם הקרקס המגוון – החל מהופעות יחיד וכלה במופעים קבוצתיים מושקעים במיוחד.

הנה לוחות הזמנים של הפסטיבל לכל ימי הפעילות:

לוח זמנים פסטיבל קרקס מודיעי
;

פרוט המופעים:

מופעי כובע:

מופעי כובע הם מופעי רחוב – כמיטב המסורת ייבקשו האמנים מהקהל שצפה ונהנה לתרום בסוף המופע לכובעו של האומן. העובדה שהאומן צריך להתאמץ במיוחד על מנת לקבל את שכרו בסוף המופע מבטיחה לכם מופעים מעולים שיתאימו לכל גיל.

מתחם קרקס רחוב 1 – ברחוב עמק דותן

מופע הקרקס של ג'וסי לוסי  מופע קומי אקרובטי עם קורטוב של רומנטיקה. אומנית קרקס זוהרת והעוזר הטכני שלה הנחושים יחדיו להציג את המופע הגדול בתבל, אבל כמו תמיד האהבה מתעוררת ומסבכת את העניינים… וזה מתרחש על גבי מתקן נייד בגובה של 8 מטר שעוצב במיוחד עבור המופע עם קטעי אקרובטיקה האווירית.. הסיפור, ההומור, הביצועים הטכניים ועולם הקרקס העשיר יוצרים תיאטרון חוצות ייחודי איתו מופיעים השניים בהצלחה ברחבי העולם מזה 4 שנים. מבצעת: אנאל גורי

מתחם קרקס רחוב 2– בצומת הרחובות עמק דותן/עמק יזראל

הקרקס המתנפח אורי וייס מגלם את דמות האקרובט הקלאסי מהקרקסים הנודדים של תחילת המאה ה-20. בשימוש מתוחכם של תפאורה ותלבושות מתנפחות, הוא יוצר את מופע "האדם המרחף" הראשון והיחיד בהיסטוריה. במופע הקרקס המתנפח אורי דוחף את דמות הליצן שלו אל הקצה ומעבר. הגיוון המרשים והשטותי, הפואטי והפילוסופי יוצרים מופע ייחודי וחצוף. יוצר: אורי וייס

Duo ComicCasa הרמן והנריטה צמד עובדי הניקיון, חייבים להציל את המצב… עם קטעים בלתי נשכחים של אקרובטיקה, ג'אגלינג והרבה הומור עצמי הם יעיפו כובעים, יאזנו סולמות וישתמשו בפחים כמו שלא ראיתם מעולם. והגראנד פינאלה: מופע הטלת פומפות – היחידי בעולם! מבצעים: קארין אלדר קרן, גילי קרן. במאי : עמנואל פולי

חניון תחתון אולם הספורט

המופע של שמבוקי קחו את המיטב שיש למופעי רחוב להציע – אינטראקציה שוטפת עם הקהל, אילתור חינני, הומור המכוון לקהל הבוגר ושימוש במתנדבים בוגרים אשר הופכים להיות כוכבים במופע בו הם צופים. תוסיפו לזה להטוטן ברמה גבוהה שנוסע בסיום המופע עם חד אופן על חבל ומלהטט עם שלושה לפידים בוערים ותקבלו את ה”מופע של שמבוקי” – מופע להטוטנות היתולי המתאים לכל הגילאים, הילדים יישבו מרותקים והמבוגרים לא יפסיקו לצחוק. יוצר ומבצע: רפי ויטיס

אסף קלי קלות – מופע שמשלב את שני הדברים הכי חשובים בעולם – קרקס ורוק'נרול. בהשראתם של אגדות הרוק משנות ה-50 והקלאסיקות הגדולות של הרוק'נרול. למופע קרקסי ומוטרף, שישאיר אתכם צוחקים, מנענעים וצורחים בהתרגשות. יוצר ומבצע: אסף בר סלע.

מופעים ללא תשלום:

מדשאת היכל התרבות

MEIMAD – חלון נפער בשמי הלילה של מודיעין ודולק בו אור מעולם אחר. מופע בינ"ל מקורי המשלב אקרובטיקה אווירית והקרנות וידאו ארט. מבצע: איל מונטאנו. הקרנות: פליקס אופרמן (ברלין).

מתחם חו"ל – פארק הדגים 1

הטרמפולינה – במופע "טרמפולינה משימה 3", שלושה גיבורי על משלבים בין טרמפולינה, אקרו-באלנס וקפיצות עם תפיסות באוויר מטורפות! גבוה באוויר, יחדיו, זה נגד זה או אחד על השני, שלושת גיבורי העל הללו יעלו מופע בלתי נשכח! קבוצת הקרקס "Cirq'ulation Locale" מופיעים בכל רחבי העולם ובכל ימות השנה. מופעים אלו הם תמהיל מרענן ואנרגטי של ג'אגלינג, טרמפולינה, אקרובטיקה, הומור ואלתור.

מתחם קרקס y – פארק הדגים 2

"GRAVITA" – ירח עצום מופיע מעל ראשיהם של הצופים בגובה רב של כ- 30 מטר. הופעת הירח מלווה במוסיקת תופים חזקה ממערכת תופים מוארת ומרשימה שמתנשאת מעלה ומנגנת מוזיקה קצבית חיה! לפתע, בתוך הירח , מתגלות צלליות אנושיות אשר חיות ופועלות בתוכו. מופע אקרובאטי מרהיב ועוצר נשימה בין שמיים לארץ.

מתחם סדנאות – פארק הדגים 3

חישוק אווירי- קטע אומנותי עוצר נשימה על חישוק באוויר הממזג בתוכו בהרמוניה עבודת תנועה, גמישות, עמידות ידיים על הקרקע יחד עם אקרובטיקה ומחול אווירי. יוצרת ומבצעת: ג'יניפר כהן.

פארק הדגים 4

ביה"ס לקרקס – איירטריקס – עונות השנה- בית הספר לקרקס איירטריקס בהנהלת אורטל שלוש נועה שבתאי וזוהר גורדון מורכב מנבחרות האקרובטיקה רמת גן (דרך מפעלי בית עמנואל) תל אביב ומודיעין. המופע בנושא עונות השנה -סתיו חורף אביב וקיץ. כל קבוצה תציג עונה מסוימת בקטעי אקרובטיקה אווירית וירטואזיים על גבי טרפז, טיסו, לולאות ושנדליר.

קרקס גליל – בני נוער יהודים וערבים מאיזור הגליל במופע קצבי, דינאמי ומרהיב של קרקס לכל המשפחה.

ענבל מאיו – יוצאים מהמסגרת – מופע המשלב אקרובטיקה אווירית פעלולי קרקס והתעמלות . טרמפלינות, אקרובטיקה אווירית קרקס התעמלות קרקע ומכשירים .

סנונית –מופע המשלב קטעי אקרובטיקה על הקרקע ואקרובטיקה אווירית

הקרקס המעופף של קפטן האודי המסעדה מהגיהינום – המסעדה מהגיהינום היא המסעדה שבה כל מה שעשוי להשתבש – ישתבש. כשזוג מגיע למסעדה, והמלצר המרושל מתאהב בבחורה, הבלגן חוגג.
מופע שכולו סיידשואו-פריקשואו, סלפסטיקס, אקרוביקה אווירית ובורלסק.
מבצעים: קפטן האודי, רינת קידר, אמילי קייג'

תנועה תחת התנגדות – אמילי קייג' במופע אינטימי של מחול אווירי העוסק בהתנגדויות. ההתכתבות של אמן עם עצמו על המושג אומן. הקושי הגופני הקיים באמנות, והגבולות הפיזיים אליהם מביא את עצמו אקרובט ואמן. בין הדו-שיח עם החברה שמנסה להגדיר מי הוא אמן "אמיתי", לבין המשפחה שמנסה לשלוח לעסוק בעיסוק "אמיתי ומכובד" ולא ה"תחביב" הזה שהוא – אמנות, ריקוד ופרפורמנס – נוצרות התנגדויות – מהן נולד מופע. ביצוע: אמילי קייג'

חניון האמפי בבית ספר עירוני ב' ע"ש יצחק רבין

פרויקט מיוחד לפסטיבל הקרקס 2013 – הקרקס הקווקזי – שילוב בין מיומנויות קרקס קלאסיות למוסיקה אתנית שורשית. משפחת וולייב עלתה לישראל מאזרביג'אן ב – 1997 ומאז הם מופעים בהצלחה ומציגים את אומנותם הייחודית המשתמשת באביזרים מחיי היום יום על מנת להגיש מופע לוליינות ע"ג חבל דק – עוצר נשימה. המופע מתרחש באוויר, והקהל הנדהם זוכה לצפות במופעי הליכה על חבל, נסיעה על אופניים בגובה 5 מטר, הליכה בעיניים עצומות, אקרובאטיקה אווירית, שימוש באביזרים ייחודיים ובשפת קרקס מעניינת ואטרקטיבית כמוה טרם נראה בישראל.

אמפי בבית ספר עירוני ב' ע"ש יצחק רבין

קברט קרקס סנדסיאל – קברסיאל – טירוף צבעוני וחי של קטעי ליצנות, ג'אגלינג, אקרובטיקה על הקרקע ובאוויר. משתתפים: תלמידי ובוגרי בית הספר סנדסיאל. בימוי ויצירה: סנדרה אמסלם.

מופעים בתשלום:

קרקס ריאקשן מציג: זמן קרקס

ראשון 22.9, שני 23.9, שלישי 24.9 בשעות 12:30, 16:00 
קרקס מודרני תוצרת כחול לבן. אחר הצהריים בקרקס… האומנים נאספים, ההכנות בעיצומן, הילדים נרגשים, ההורים במתח, כבר מתחילים… מופע מצחיק ולא שגרתי אשר מתרחש על קונסטרוקציה ענקית, ייחודית, ומציג מפגן וירטואוזי עוצר נשימה של קבוצת אמני קרקס ברמה בין לאומית. המופע משלב אומנויות קרקס מרהיבות אקרובטיקה אווירית, ג'אגלינג, ליצנות ועוד.
באמפי ביה"ס יצחק רבין (ליד היכל התרבות), אורך המופע: 60 דקות, מופע לכל המשפחה
מחיר מיוחד לתושבי מודיעין מכבים רעות: 40 שקל.
רכישת כרטיסים בקופות היכל התרבות 08-9737333

קרקס Y מציג: אליסה בארץ הפלאות

ראשון 22.9 בשעות 10:30, 12:45, שני 23.9, שלישי 24.9 בשעה 10:30 
לבקשת הקהל – אליסה חוזרת ובגדול!! אתם מוזמנים להמריא אל תוך עולם של פנטזיה במופע מרתק לכל המשפחה. בואו ליהנות מחוויה ווירטואוזית ומרגשת בשילוב מערכות תעופה מתקדמות וכל הדמויות שכולנו זוכרים ואוהבים. יוצר: אורי וידיסקלבסקי, אומנים: קרקס Y משתתפים: אביעד הר ציון, עדי קסל, לסלו הולוק, מתן דקמחי, ג'ניפר כהן, יעל חיון, דפי מורלי.
היכל התרבות, אורך המופע: 90 דקות, המופע לכל המשפחה
מחיר מיוחד לתושבי מודיעין מכבים רעות: 40 שקל – בקופות היכל התרבות 08-9737333

קרקס Y מציג : Q

שני 23.9, שלישי 24.9 בשעה 16:30
קרקס רוק סוחף עם להיטי להקת "קווין". פנטזיית קרקס קסומה ופעלולי אקרובטיקה חדשניים עוצרי נימה. חגיגת קרקס מרהיבה וצבעונית לכל המשפחה.
היכל התרבות,אורך המופע: 60 דקות,המופע לכל המשפחה
מחיר מיוחד לתושבי מודיעין מכבים רעות: 40 שקל – בקופות היכל התרבות 08-9737333

PYROMANIA SHOW – קרקס של אור וחושך

ראשון 22.9 בשעה 16:00, שני 23.9 שלישי 24.9 בשעות 16:00, 17:45
מופע חוויתי ואנרגטי, עתיר דמיון והומור וגדוש באפקטים ששובר את גבולות הבמה. מופע מלא קסם ומסתורין בו הקהל לוקח חלק אקטיבי באשליה הגדולה.
המופע מתקיים באוהל קרקס באמפי עמק החולה. אורך המופע – 45 דקות. המופע לכל המשפחה
מחיר מיוחד לתושבי מודיעין מכבים רעות: 40 שקל – בקופות היכל התרבות 08-9737333

מסיבת קרקס לנוער

שני 23.9 בין השעות 21:00 – 24:00
מסיבת קרקס מיוחדת לנוער באוהל הקרקס של הפסטיבל. אקרובטים, מוסיקה, די.ג'י אורי נוימן, להקת אולטראס, די.ג'י שון מונגוזה ועוד…
עלות: כניסה 20 שקל. מספר המקומות מוגבל. רכישת כרטיסים בקופות היכל התרבות 08-9737333

סרטון

גלריית תמונות

3