ביה"ס לקירקס בשאטלרו - קרקס ישראלי

ביה"ס לקירקס בשאטלרו

בית הספר לקרקס בשאטלרו נחשב במשך שנים לבית הספר המכין הטוב ביותר אחרי רוני סו בואה, ורבים מהתלמידים שנכנסו למסלול שנתיים ברוני סו בואה ואח"כ שלוש שנים בשאלון עשו קודם לכן שנה או שנתיים הכנה בשאטלרו.

בית הספר נמצא בעיר שאטלרו בתוך מבנה גדול ומאובזר. יש בבית הספר 3 מסלולי הכשרה – מסלול חוגים לכל הגילאים, מסלול הכנה לבתי הספר הגבוהים ומסלול "הכשרת המשך". מסלול ההכנה מוגבל בגיל מ17 עד 23 ובו יש לו"ז שבועי צפוף של כ 40 שעות שבועיות ב – אקרובטיקת קרקע, טרמפולינה, כושר, עמידות ידיים, מחול, ושיעורים בכל מקצועות הקרקס. מסלול "הכשרת המשך" נועד לאומנים או לאנשים עם פרוייקט אומנותי מוגדר שרוצים לבוא לתקופת הכשרה בבית הספר כחלק מהפרוייקט שלהם, מסלול זה הינו ללא הגבלת גיל וניתן לפנות לבית הספר בכל זמן.

יש לפנות לבית הספר בכדי לקבל את טפסי ההרשמה ולשלוח אותם לפני חודש אפריל, יש סלקציה לפי הניירות, והמועמדים הנבחרים מוזמנים למבחני כניסה למסלול ההכנה שמתקיימים ביוני-יולי. רמת הקבלה לביה"ס היא גבוהה.

יש בבית הספר מורים מצויינים לטרפז מתנדנד ולמסגרת אווירית – ג'ואל סוטי וטירי סוטי. וכמו כן זהו ביה"ס היחידי בצרפת בו יש מסלול קירקס לבגרות, שזה אומר שבני עשרה יכולים ללמוד שם ובמקביל בתיכון בעיר ולקבל תעודת בגרות בשילוב מקצועות קרקס.

ישראלים שלמדו בבית הספר – יעל פינקל

פרטים נוספים

כתובת:1 rue Jean Monnet La Manufacture 86100 Châtellerault France
מדינה:צרפת

בוגרים