ביה"ס לקירקס קרמפה במדריד - קרקס ישראלי

ביה"ס לקירקס קרמפה במדריד

בית הספר לקרקס הוותיק בספרד, מתחם בית הספר נמצא בתוך הפארק הגדול שבלב מדריד "קאסה דה קמפו", והלימודים הם במספר אוהלי קרקס שעומדים שם. יש בביה"ס מסלול מקצועי ובמקביל חוגי קרקס לילדים נוער ומבוגרים.

בשנה מתקבלים לבית הספר כ 20 תלמידים, אין הגבלת גיל ושכר הלימוד למסלול המקצועי מסתכם ב 3800 יורו בשנה. בית הספר היה מקבל מימון שנה כן ושנה לא (מחזור אחד מקבל מימון וזה שאחריו לא) כך שאם נפלת על שנה שמקבלת מימון, לא תשלם שכר לימוד. בכדי להתקבל יש לשלוח טפסי הרשמה ולעבור שבוע של מבחנים/אודישן. שבוע זה נערך בשבוע האחרון של יוני ובשבוע השלישי של ספטמבר.
המסלול המקצועי הוא שנתיים, כמו כן יש חוגים למבוגרים אחר הצהריים (כל קורס אחהצ הוא למשך שלושה חודשים).

המסלול המקצועי הוא כ 1200 שעות אימון בשנה, 35 בשבוע. הלימודים הם מאוקטובר עד סוף יולי לשנה הראשונה ומאוקטובר עד סוף מאי לשנה השניה. לפחות 7 שעות לימוד ביום. המסלול מכין תלמידים לבתי ספר גבוהים – מפתח את היכולות הפיזיות של התלמיד – בדגש על הכנה בסיסית והכנה ספציפית בטכניקות השונות של הקרקס, ומפתח את הפוטנציאל היצרתי של האינדיבידואל בתוך קבוצה.

בשנה הראשונה לומדים הכל, אין התמחות- אקרובטיקה, טרמפולינה, אוויר, גאגלינג, שווי משקל, מחול, תאטרון, שיעורים תאורטים בספרדית כגון: אנטומיה, פיזיולוגיה, דרמה וכדומה.
בשנה השנייה ניתנת בחירה לשתי התמחויות והשיעורים מתרכזים בפיתוח היכולות בהתמחויות. ניתנת אפשרות בשנה השנייה להתרכז בבניית נאמבר כדי להציג לבתי הספר הגבוהים. בשנה הראשונה אין התמחות ספציפית, טועמים מהכל – דבר שיכל להיות גם חיובי וגם שלילי, אם כבר ידוע לך מה אתה רוצה לעשות ואם מעניינת אותך התמחות ספציפית – הרבה מזמנך יוקדש אולי לדברים שפחות מענייינים אותך, אבל באותו זמן יתן לך בסיס כללי ברב התמחויות הקרקס. אפשר גם לנסות להתקבל ישר לשנה השניה. זהו בית ספר הכנה, כך שיש גם תלמידים שמגיעים בלי רקע של קרקס, לא המקום כדי לפתח את הצד היצירתי (למרות שגם זה תלוי בתלמיד), אבל יש בו אווירה נחמדה ואחלה אנשים. יש שם מורה לג'אגלינג שנחשב אחד המורים היותר טובים לג'אגלינג, עם הבנה מאוד עמוקה בטכניקה, בפיסיקה של ג'אגלינג.

ניתן לקחת גם רק קורסי ערב של שלושה חודשים במקצועות קרקס ספציפיים.

ישראלים שלמדו שם: במסלול השנתי – אייל בנין, יעל ברקמן, ארז עטר, הדס לולו קורן, נעם וייז, הילל ונטלי פרץ, גלעד שבתאי. בקורסים אחרים – , מור דטנר, עומר יחזקאל, ניסן אוורבך

 

פרטים נוספים

כתובת:Albergue Juvenil, Casa de Campo 28011 Madrid, MADRID SPAIN
מדינה:ספרד

בוגרים