ציוד קירקס אווירי

ציוד לאקרובטיקה אווירית מורכב מציוד שמיוצר ביחוד לקרקס (טרפזים, חבלים, חישוקים) ומציוד סנפלינג והרמה שנועד לקשור את ציוד הקרקס באוויר (כבלים, רצועות וקארבינות). את הציוד היחודי לא ניתן להשיג כיום בארץ ויש להזמין מחנויות ויצרנים בחו"ל. את שאר הציוד ניתן להשיג בארץ בחנויות לציוד טיפוס, הרמה ושיט.

בעמוד זה תמצאו מידע שיאפשר לכם לרכוש לבד את הציוד הדרוש. לגבי תליית הציוד, שימו לב – ציוד זה נועד להחזיק חיים של אנשים, אם אין לכם ידע ונסיון בתליית ציוד אווירי, פנו לגורם מקצועי שיסביר לכם או יתלה עבורכם את הציוד. במידה ואתם מעדיפים שאיש מקצוע יקנה עבורכם את הציוד ויתלה אותו, פנו למיכאל –  0525353388   [email protected]

טרפזים וחבלים ניתן להזמין מ:

בארץ:

  • בויום ג'אג מייבאת את ציוד הקרקס האווירי של חברת בארי מקנדה. רפי – 052-3218207
  • קרקס ריאקשן מייצר ציוד קרקס אווירי וציוד קרקס כללי.

בחול:

היסאו – בחור בשם אריק שמכין ציוד אווירי לפי הזמנה. ליד פריז. www.hisseo.net

קורדרי קלמנט – יצרן של חבלים וגם מכין לפי הזמנה ציוד. ליד פריז. www.corderie-clement.fr

קורדרי גודט – יצרן של חבלים וגם מכין ציוד לפי הזמנה. צרפת. www.godet.fr

יוניסייקל – חנות שמוכרת ציוד קירקס בכללי, וגם אווירי. www.unicycle.fr

משחקי אש – חנות באנגליה שמוכרת ציוד קרקס בכללי וגם אווירי.  www.firetoys.co.uk

בד "טיסו"  – המילה טיסו בצרפתית היא בעצם בד. הבד שבו משתמשים לאקרובטיקה אווירית הוא בד לייקרה נמתח. מהסיבה שכשיש חור בבד לייקרה, הוא נשאר באותו מקום ורק קצת מתרחב עם הזמן, וכשיש חור בבד כותנה, נוצר קרע על כל הבד. משתמשים בדר"כ בבד שנמתח רק לרוחב ולא לאורך, כך קל יותר לטפס כי הוא נמתח פחות בכיוון מעלה-מטה. אבל גם בד שנמתח לארבעת הכיוונים הוא בסדר גמור. ניתן למצוא בד שכזה בכל חנות בדים. זהו בד זול שנמכר בדר"כ ב15 ש"ח למטר (כולל מע"מ). כשאתם קונים בד לילד למקום שבו נקודת התליה היא ב4 מטר גובה, קנו 9 מטרים, כי תולים את הבד כפול וצריך מרווח גם לקשירה. לאומן שקונה בד להופעות, מומלץ לקנות כ 20מטר, זה יענה על רוב הצרכים והסיטואציות שתהיו בהן.

חנויות בדים בת"א -כשהולכים על רחוב נחלת בנימין בין רחוב רמב"ם לגרוזנברג, יש מצד שמאל מספר חנויות בדים בהן ניתן לקנות. למשל – "בדי הרצל זכריה" נחלת בנימין 19 טלפון: 035103772 (כמובן שניתן לרכוש בדים גם בכל חנות בדים אחרת).

רצועות, שאקלים – קנו תמיד אך ורק את הציוד היקר יותר והתקני. ציוד מקבל תקן כדי שהוא יעמוד בסטנדרט של חוזק. אל תקנו ציוד שלא מוטבע עליו איזה משקל הוא מחזיק. מומלץ לעבוד עם רצועות רחבות של ציוד בניה והרמה ולא עם רצועות טיפוס כיוון שחתך קטן או שפשוף פחות משפיע עליהן מאשר על הרצועות המינימליסטיות של ציוד הסנפלינג. ציוד הסנפלינג מינימליסטי כיוון שהוא מיועד לאנשים שהולכים איתו ברגל מרחקים גדולים. זה לא המצב של פרפורמרים. אז לכו על הרצועות העבות והרחבות. כשאתם פונים לחנות שכזו דברו על "רצועות הרמה" וקנו את הסגולות הכפולות, זה אמור לעלות בין 45 ל65 ש"ח לרצועה של 1מטר.  מקומות לקניית רצועות וקארבינות:

"עגורן" בת"א 03-5376634  בחיפה 04-8620377   agoran.co.il

"פרל" בחיפה – 8528925 / 8520135 04  ottoperl.com

"לפידות" באזור תעשיה חולון – 036873939  https://lapidot.net/

"מערכות בטיחות" – לקארבינות, גלגלות, רתמות וחבלי טיפוס, אין להם רצועות הרמה, רק של סנפלינג   03-9383000   height.co.il

ריגים מטראסים של תאורה – רוב אנשי המקצוע בארץ עובדים עם ריגים מ"טראסים" של תאורה. היתרון הוא שזה ציוד שמהנדסי הבטיחות מכירים, והוא קל משקל יחסית לגודל ולחוזק שלו. ריג טיפוסי לעבודה אווירית יהיה של 7 או 8 מטר גובה ו5 מטר רוחב ו"טראסים" מרובעים לריג כזה יעלו בין 14 ל18 אלף ש"ח.חברות שמוכרות "טראסים":

דנאור – 097444222 דברו עם קובי 0543091836   danor.com

לייטון – 03-9601212  lightone.com

קונסטרוקטורים לריגים – ניתן לפנות לקונסטרוקטור שיבנה עבורך ריג. יש אנשים שעובדים כבר שנים בלבנות מתקנים לאומני ולהקות קירקס. ואז ניתן לבקש ריג בכל צורה שהיא כיד הדמיון הטובה עליכם ולכל שימוש שתרצו. קונסטרוקטורים:

סרג' קאלוייר – מהנדס שמתמחה בתחום, מייצר כבר מעל ל20 שנה מתקנים לאומני ולהקות קירקס. הקים מרכז לתכנון וייצור של מתקנים לקירקסנים באזור תעשיה של עיר שנמצאת כחצי שעה צפונית לפריז. ניתן גם להישאר במקום לתקופות יצירה וחזרות, יש מגורים ומטבח לאומנים ששוהים במקום. טלפון 33134646482+ [email protected] לינק למידע nil.admirari.free.fr

אניק לנל – הקים את הסדנה לייצור מתקני קירקס במרכז הלאומי הגבוה לקירקס בשאלון, צרפת. גר ומייצר ליד שאלון אן שמפן. css-cirque.fr

סגור לתגובות.