שאלון להכנת הסכם עבודה

חוזה

חוזה מול לקוחות

  • פרטי איש קשר במידה ורלוונטי (במידה והמזמין הינו חברה)
  • פרטים כללים על האירוע – למשל “מסיבת חנוכה מושב צלפון”
  • רשמו בפורמט הבא: 15 למרץ 2015
  • מה המוצר, למשל: “מופע הלהטוטים של גיל המבחיל”
  • שעת תחילת המופע
  • מה אורכו של המופע
  • מתי אתם מגיעים ומתי אתם עוזבים את המקום. זה רלוונטי בעיקר אם יש לכם צרכי הקמה וקיפול מיוחדים.
  • לפרט את המפרט הטכני ומי אחראי לו.
  • מה אתם מביאים אתכם? מערכת הגברה?
  • מה אתם מצפים למצוא? מיקום נקודת חשמל, גובה, רוחב ועומק במה, נקודות עגינה לציוד, חדר הלבשה, תאורה והגברה?
    סימון הקופסא יוסיף את המלל להזמנת העבודה.
  • מה עלות המופע ותנאי התשלום שאתם מצפים להם?
  • לדוגמא: 2200 ש"ח
  • בכל מקרה עדיף לבקש תנאים אופטימליים ואז להתפשר אם צריך. תנאי תשלום של צ’ק מזומן כנגד חשבונית ביום המופע ישמח את מנהל הבנק.
    סימון הקופסא יוסיף את המלל להזמנת העבודה.
  • במקרה של ביטול ההזמנה ממועד החתימה ועד שבועיים מיום הארוע ישלם המזמין סך של 50% מהעסקה. במקרה של ביטול מצד המזמין פחות מ-14 יום מיום הארוע ישלם המזמין את מלוא סכום העסקה. ניתן גם להוסיף סעיף החרגה במקרה של כוח עליון – אבל אין לכם סיבה ממשית.
  • ציינו את סוג הביטוח שיש לכם. לדוגמא: " לאומן ביטוח צד ג'"
  • כאן יופיעו מגוון נושאים שיכולים להיות רלוונטים, למשל: - במקרה של יום עמוס בתקופת חגים תרשמו כאן שעל ההופעה להסתיים במועד שנקבע מראש - התייחסות למזג אוויר – בעיקר בתקופות המעבר. בפורים למשל חשוב להדגיש כי המופע יתקיים בכל מזג אויר ושבאחריות המזמין לדאוג למקום אלטרנטיבי במקרה של גשם. לפעמים לא תהיה אפשרות כזו ואז צריך לשקול קיום מופע חלופי לא יאוחר מ(השלם את החסר).
  • אם אתם רוצים שהלקוח ישלח לכם את הטופס חתום באמצעות פקס - רשמו כאן את מספר הפקס שלכם.
  • רוצים שהלקוח ישלח לכם אישור של פרטי ההזמנה למייל? רשמו את המייל שלכם.
  • רשמו מייל על מנת שהמערכת תוכל לשלוח לכם תוך שניות ספורות את ההסכם.

סגור לתגובות.