יום הולדת קרקס עם קולו - קרקס ישראלי

יום הולדת קרקס עם קולו

קולו אור

אירוע יום הולדת אופייני בנוי לעד 50 משתתפים, בתוספת הורים ואחים אם יש, ומתאים מגילאי 5 ומעלה.
הפעילות מורכבת מסדנת אמנויות קרקס, הפסקה קצרה לכיבוד ושתיה ומופע להטוטים מרהיב ומצחיק. לסיום עורכים טקס קטן עם עוגה להשלמת פעילות מלאה של בין שעה וחצי (לגילאי 5-6) לשעתיים (לגדולים יותר).
אנו מגיעים עם מערכת הגברה מקצועית (גם אם אין חשמל), גב במה, תאורה, פירוטכניקה, מחצלות לילדים וביטוח צד ג' ייעודי לסדנאות ומופעי להטוטים. באחריות הורי יום ההולדת: כיבוד ושתיה להפסקה, עוגת יום הולדת, והפתעות לילדים אם רוצים (אולי כדאי לשקול ארטיק/ממתק משמח לכל ילד, במקום הפתעות שהינן בהגדרה זולות, מתקלקלות מהר ולא מועילות לא לילדים ולא לאמא אדמה).

למיטיבי לכת, הנה תיאור מפורט יותר של מה שנכלל בפעילות:

1. סדנת אמנויות קרקס
פותחים ב 10-15 דקות של מופע המשלב הדגמה של ביצועים מרשימים עם אביזרי הקרקס השונים, יחד עם הסברים של איך מתחילים לשחק בהם כאשר המדגימים הראשיים לכך הם ילדי יום ההולדת.
אחרי ההדגמות וההסברים מקבלים כל הילדים ציוד מקצועי הכולל מגוון אביזרי קרקס (דיאבולו / יו-יו סיני, פלאוורסטיק, צלחות סיבוב, כדורי ג'אגלינג, טבעות, אלות, פויז, מקלות סרט ועוד) ומתנסים בשלל האביזרים תוך הדרכה אישית.
בנוסף להנאה הרבה, הפעילות גם מפתחת קואורדינציה, איזון גופני וריכוז. הסדנה הינה בלתי תחרותית לחלוטין (ללא "פרסים" וכיו"ב) ומהנה בכל הרמות.

2. הפסקה
עוצרים את הסדנה כשהילדים עוד נלהבים, כדי להשאיר "טעם של עוד". הציוד נאסף, והילדים מוזמנים לכיבוד, לשתיה ולהפסקה של מספר דקות לפני המופע.

3. מופע
המופע בנוי במיוחד לימי הולדת, כאשר ילדי או ילדות יום ההולדת מקבלים תפקיד מרכזי של "שוליית להטוטן" ונמצאים על הבמה לכל אורכו, למעט קטעים מסוכנים הכוללים אש (עם זאת אין חובת השתתפות, כמובן, וילדים ביישנים יותר יכולים גם לבחור לקטעים השונים את המתנדבים מבין החברים).
המופע עצמו משלב הומור רב ואינטראקציה עם הילדים יחד עם להטוטים ברמה גבוהה: להטוטי אש, חרבות, לפידים, תרגילי איזון, בליעת אש, נסיעה על חד אופן, שרשראות אש מרהיבות ועוד. ילדי יום ההולדת מקבלים כאמור פוקוס מירבי במהלכו.

זמן המופע: שעה וחצי עד שעתיים (תלוי בגיל)

מפרט טכני

הגברה:האירוע כולל הגברה, גם אם אין חשמל
דרישות טכניות:ניתן לערוך יום הולדת בסלון דירה, לקיום פעילות מלאה יש לדאוג לכיבוי גלאי עשן (אם יש)